BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/23/2009

Vägningen och magsjukan

Jag drömmer mig bort! till öppna förskolan.
Är så otroligt less på att vara hemma, lekparke är inget alternativ just nu heller.
Hade bestämmt mig för att gå idag men då bajsade Marcus så mycket igår i alla fall, så jag struntade i det, vill ju inte riskera något.
Men idag har det inte hänt något i alla fall,, än
Så vi får hålla tummarna, då kanske man kan gå imorgon.

Vägning idag, som vanligt på måndagar, -1.2 kg
Berodde väl på magsjukan, har inte gått upp det jag har gått ner i alla fall, och det är ju ett plus i kanten, allt gott som jag har vräkt i mig i veckan när jag väl kunde börja äta igen.
Ikväll blir det träning för hela slanten, som jag har längtat!!

Annars är Marcus verkligen inte på gott humör, jätte klängig och jätte grinig, vet inte riktigt vad det är. Jobbigt i alla fall, och man tycker ju synd om honom som inte kan berätta vad det är för fel.
Nu ska vi i alla fall fortsätta äta på bananen och gå ut på en liten promenad.
Kramar A

0 kommentarer: