BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/29/2007

Massage o storstad

Idag var jag iväg på mig massage jag hade bokat tid för. Det var grymt skönt. Hon hittade knutor jagi nte visste att jag hade och löste upp dom. Kände mig tio år yngre efterår och som en ny människa. Det ska jag kosta på mig oftare! Det var det värt!
Efter den härliga massagen så for jag iväg till storstads mullret.
Tänkte att jag skulle köpa lite nya byxor eftersom jag typ äger ett par som jag kan ha på sig vardagligen ute bland folk, hemma har jag bara mjukis byxor på mig.
Jag köpte tre par jeans, tights och en klänning och en väska i förrgår, lyckades köpa för några dagar sedan två par skor också, så fy farao, nu e det tomt på kontot och April månad har inte ens börjat :( Beställt besticken också... den räkningen har inte kommit + att jag e skyldig kommunal 1200:- som ska betalas snarast, så japp. jag ligger back.
Jaja, roligt att få shoppa ibland också =)
Kramar A

0 kommentarer: