BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/07/2007

Boooring

Jag vet, jag ahr inte skrivit på ett tag. Men nu beror det faktiskt på att det inte är någonting som har hänt alls. Bara jobb jobb och åter jobb. Sen hem o vila, sitta vid datorn, och sen sova för natten.! Vilket roligt liv.
Idag när jag åkte buss hem från mörby Centrum (en hel station) Förutom det kalla vädret ute kändes det som om jag befann mig mitt i Iran! hahaha satt en kille och spelade musik på en bandspelare, det va så jädra hög persisk musik så jag hörde knappt mina egna tankar. Vill man nu höra på musik kan man väl lyssna i hörlurar? Det är väl inte säkert att alla tycker att det är lika fantastiskt bra som han tyckte? I alla fall såg man rynkan mellan ögonbrynen började växa fram på tanterna som satt och trängdes på bussen, men otroligt nog var det ingen som sa ett ord. Jag trodde dom gjorde det i sthlm? Att alla sa precis det man tyckte och tänkte. Det är i alla fall så jag har uppfattat folk här och särskilt de äldre damerna som trängs och knuffas för att ta sig fram och tror att dom äger hela staden! Nej usch. vikket neggo jag lät som.
kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha bandspelare??? va längesen man hörde det ordet ;)