BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/15/2007

snaaaaark

Jahapp, det va den lediga dagen liksom. Vaknade kvart i 2!!!
Och inte ens av mig själv, utan vaknade av att Selma sprang ut i vardagsrummet skällandes på nåt, tanken som gick igenom mitt huvud var: Måste hon väcka mig klockan 10 på morgonen? Det va knappt att jag orkade vända på huvudet, men jag gjorde det till sist, och fick en smärre chock när jag såg hur mycket klockan va, hoppade upp ur sängen och skyndade mig och satte på en kaffekopp och sprang ut med hunden.
Fick så enormt dåligt samvete sen att jag hade sovit bort hela min lediga dag så jag kände att jag va tvungen att göra lite nytta hemma, så jag ställde mig och rengjorde fönstrerna i vardagsrummet, tyvärr va det skymning när jag gjorde det, så jag får väl en chock när jag hur flammigt det ser ut imorgon i ljus. Men för tillfället ser det väldigt rent och bra ut.
Annars har jag inte gjort någe alls.
Viktor är iväg på firmafest, han har sagt att han e strax på väg hem sen klockan 21. Så jag har slutat lyssna nu, han kommer väl vid 4!
Kramar A

0 kommentarer: