BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/19/2007

Full som en alika

Kan ju börja med att svara på inlägget här nedan att Viktor kom hem från firmafesten klockan 2. Bara 5 timmar sen.!
jobbade i helgen som va, i lördags kom Elin förbi och skulle sova över, Hon täntke hjälpa mig lite med städningen innan visningen på söndag och dricka lite vin och snacka lite skit :)
Lite vin blev till mycket vin, och full som en alika blev jag. Vi sprang runt med Selmas skitpåsar på huvudet och va allmänt skrämmande, Viktor undrade va fasen vi höll på med :)
Kom väl i säng nån gång på natten och upp halv 7 på morgonen på söndagen och stack iväg till jobbet och FY FAN va dåligt jag mådde. Nu har jag bestämmt mig. Aldrig ska jag mer dricka dagen innan man ska jobba.

Igår hade vi lägenhetsvisningen. Det va 6 stycken som va intresserade, så imorogn får vi om dom ska lägga nåt bud eller inte.
Idag vare omvisning, tror faktiskt inte att det va någon här.

På lördag ska jag jobba extra. Jag ska servera mat på en bilmässa med en tjej från jobbet. Det är tydligen 1000 st som ska käka där, så man blir lite nervös, men ska man väl jobba extra så är det betydligare roligare att jobba med nåt som man inte jobbar med varje dag annars. Sen kan jag behöva en extra slant inför flytten och dubbla hyror och sånt.
Aja så e det.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

"Vi sprang runt med Selmas skitpåsar på huvudet" hahahahahahahaha tårarna sprutar