BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/02/2007

Sabai Sabai

Ikväll, eller snarare om va 30 minuter ska jag iväg och äta på thairestaurang med Ejlin och Majsen. Detva egentligen meningen att jag ville dra med Mikaela på nåt kul, då täntke jag att man kunde ha gått på thaiboat, där kan man äta middag sen efteråt kan man sätta sig på solstolar i deras konstgjorda sand och sitta barfota =) tyckte det lät mysigt att ta sig en drink där. Men tyvärr blev Mikaela tvungen att göra praktik i helgen, men det va i alla fall två som gillade thai ideén, men då blev det en restaurang som heter sabai sabai istället, jag och Ejlin har varit där tidigare och det är faktiskt jätte bra. Mycket god mat!
Annars e det helg nu!! weeeeeee
As skönt. juter av varenda sekund. Förmodligen ska elin bo här ihelgen, skoj skoj, imorgon ska vi dricka vin och spela Bingo-Lotto, tro det eller ej :) haha
Sen på dagen imorgon ska jag och Vktor ut och kolla oss runt efter lite tapeter om vi hittar något fint till vår nya lägenhet :)
Men nu måste jag göra mig redo att springa ut med Selma innan jag drar mig in till stan.
Hoppas att ni alla får en trevlig helg.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

tack så hemskt mycket för igår!!!

nu har jag varit å köpt lotter!!

bibibibibibiongolotto!


chrille sa för övrigt att jag kunde ta flaskan med vin, utan att jag ens frågade :D snäll sork det där! ses sen!!! massa kärlek!