BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/08/2007

Oj herregu

Rent ut sagt FY FAN!! Vilken jädra dag jag har haft på jobbet.

Först och främst kunde jag inte somna inatt. får väl skyllga på mig själv lite grann då eftersmo jag hade fastnat i ett spel så jag kunde inte sluta förrän eter klockan va slagen 1. Då gick jag ut med hundas och sen isäng. Men väl där, så låg jag bara och vred och vände på mig. När jag tyckte att ag väl hade somnat, så ringer väckarklockan mycket tidigare än vanligt. Jahapp. Det var bara att stiga upp för att städa??


Varför städar människan klockan 6 på morgonen undrar ni säkert nu.


Men jo, för att klockan 14.30 idag så kom det en fotograf från mäkaren och skulle fotografera lägenheten, och tyvärr skulle ju inte en penal ligga framme. dammet på golvet hoppas jag att kameran missade.


Va ju tvungen att gå hem lite tidigare från jobbet, och fy vilken dag, jag har stressat stressat och stressat. hann trycka i mig en macka på 5 minuter. Sen var det ingen mer vila. Sprang ut genom dörrarna till jobbet alldeles dö svettig och luktade apa och sprang till t-banan, vilket jag missade med typ 5 milli sekunder. Sen var det dags att springa in på ica i mörby, köpa med mig en blombukett och kasta den i en vas. (måste ju va lite fint här) Sprang ut med Selma, hann tända alla myslampor så det ser bättre ut på korten.


PLING PLONG


jaha, 15 minuter tidiga? JÄVLA tur att jag lät selma kissa utanhör husknuten och att jag sprang. Fy blir alldeles uppjagad igen bara jag tänker på det. Tror i alla fall aatt det va värt det nu när jag har sett reultaten. Så här Maja =) Här kommer en tjyvglimt :)




1 kommentarer:

Maja sa...

jag vill ha erat kök!!!!!!*avis*