BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/12/2007

Byta mobil?

Åh nej. Nu har jag kommit i nån sorts, jaa jag vet inte vad. Jag vill promt ha en ny mobiltelefon! Jag lessnar ju så sjukt fort på alla. jobbigt att jag alltid ska binda upp mig på 18 månaders abonnemang när jag e dö less inom ett år!
I alla fulla fall så hittade jag en internet sida där man kunde köpa begagnade mobilen, och man kunde även byta in sin gamla emot en ny, så där kom jag ju på att jag skulle byta. Jag valde denna mobilen som jag har nu endast pga att det är 3.2 mpx kamera, men det beöver jag ju inte längre när jag numera har en digitalkamera som jag tar alla bilder med. i alla fall så hittade jag en mobil som jag rå gärna ville ha, en jätte fin, kameran va endast 1.3 men som sagt, jag behöver ju ingen kamera. I alla fall så skickar jag in en beställningen men tydligen va min mobil så pass mycket bättre så dom tyckte inte att det va lönt att byta för att dom ville inte skam ge mellanskillnaden, så då sket det sig också.
Så nu har jag suttit i två timmar förgäves och stirrar bara argt på min äckliga mobil. Jag vill INTE HA DIG!
Blä va tråkigt det blev.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha =). Jag vill oxå byta mobil, började bli arg på den när displayen sprack hemma hos dig, och då hade jag inte haft den länge.. Men jag får vänta tills näst nästa år eller vad det blir... Blääää