BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/14/2007

Lycklig...

Just another day... verkligen.. bara en ny dag.
Som ser likadan ut som alla mina andra, den enda nytta jag har gjort idag var när jag gick och slängde min två stora sopsäckar med kläder och två tangentbord och två musar i grovsoprummet, jo men ta mej tusan jag har till och med bokat tvättid.!
Vi har lägenhetsvisning nu på söndag och på måndagen, hoppas innerligt att det ska bli bra, och att budgivningen och allt är klart till på tisdagen.
Jag vill så gärna börja packa, börjar känna mig sjukt stressad, ifall allt går som det ska med betalningarna och sånt så får vi tillträde den 21 December.
Och tyvärr så är jag i Umeå då... Så när jag kommer hem den 26:e kommer jag att vara jätte stressad också, men jag kan ju inte göra för mycket med lägenheten heller eftersom pappa och Annica (syrran) kommer den 2:a Januari och ska tapetsera, så det är ju ingen ideé att ställe in möblerna i dom rummet, men aja får väl hitta på något provisoriskt.
Shit pomm fritt.!!
Så fort vi vet att denna lägenheten kommer att bli såld, så måste jag fixa, adressändring, tlefonflyttning, säga till om bredbandet så att det förflyttas, måste ändra adressen på alla räknignar vi har. säga upp el, packa, ja det är så sjukt mycket så jag kommer inte ens ihåg allting, men samtidigt gör jag det med nöje. Vi kommer verkligen att spendera vår framtid här, i Stockholm, Solna. I en trea, med vår hund, och förhoppnignsvis i framtiden, ett barn eller flera. Känns fantastikst att för första gången i mitt liv känns tillvaron trygg. Att jag vet att vi kommer att bo kvar här, att vi inte behöver lämna allt och alla bakom oss för att tvät flytta som det har varit under de senaste 5 åren. Men nu känns det bra.
Jag känner mig faktiskt rent ut sagt lycklig.
Lyckligt lottad att jag har Viktor, och att jag vill spendera mitt liv här med honom, att jag inte ångrar mig en sekund, att jag lämnade min hemstad, familj och vänner bakom mig.
Jaja, slut dravlat, ville bara dela med mig av mina känslor när dom för en gångs skull är positiva, annars brukar jag bara skriva det negativa.

Maria, Håller verkligen tummarna att ni får huset hoppas att jag får mig ett eget rum då!
Men jag vill ha den där sköna sängen som ni har på kronoparken nu hahah :)
Förresten har jag kommenterat i din blogg men du svarar ju aldrig, hur mkt fick du betala för peruken??

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Va go du är min sötnos!! Jag fick betala 199 för den+ frakt, den kostade typ 500 kr annars, så det var ett kap =) Puss o kram