BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/04/2007

sabai+ bingo +promix


Det va en super trevlig middag på Sabai sabai, jag beställde en mixad smårätts tallrik för jag är så feg. Det r bättre att prova mycket på en gång, för då vet jag att om jag inte tycker om nåt, så tycker jag säkerligen om nåt annat. Så det va lite gott och blandat, kyckling i palmblad, kyckling i jordnötssås, curryfriterade tiger räkor, friterade tigerräkor, vårrullar. MUMMA.

Till efterrätt delade jag & Majsen på en dagens sorbet o kokosskal, medans Elin åt Kokosglass i kokosskal. =)

Vid 22.15 kom Sandra förbi och drack lite vin också. Hon hade jobbat från 8 på morgonen fram till 22 å kvällen så jag blev lite chockad faktiskt att hon kom. Hihi hon hade spillt på sin tröja så hon kom med den fina t-shirten med attendo trycket över armen :) Vid 00 tiden får vi hem 1300 fattigare. och ca 15 öl (chang) fullare.

Slapp diskmannens skönsång denna gång. Istället hörde vi alkisarnas skönsång från två bord bort :) Men det va jätte skojigt. Roligt att komma iväg från jobbet och träffas och göra något annat. Lite skitsnack så är man nöjd sen :)

Igår så kom Elin på kvällen med en flaska vin och två bingo lotter.

Bingon började ju inte förrns 21 och höll på i över TRE TIMMAR. Vi va faktiskt rätt less innan det slutade. Självklart så vann skit Elin (brickan till höger) vi ringde som galningar till bingo_lotto och hoppades på en låda, men vi kom inte fram :( Min bricka till höger va det ju så klart ingen vinst på. Jag vinner faimej aldrig. sen när bingon slutade vid kvart över 12 så såg på the hills have eyes. Det va ju faktiskt halloween igår. Elin blev skit skraj :)Idag for jag & Viktor iväg till vårt nya hem bergshamra och gick på en promenad runt stället för att se hur vi kommer att bo. och jag tycker faktiskt att det var jätte mysigt där. fanns jätte fina stigar att gå upp på ett berg, och små badplatser mitt i ingenstans, och små stugor mitt ibland de nya husen, svårt att förklara men super charmigt faktiskt. Tror nog att jag kommer att trivas där. Annars var det en pizzeria aldleles i närheten också. Där lär vi ju bli stammisar =)
u ska jag se ikapp alla mina avsnitt som jag inte hann se igår =)
tack för igår gumms.
kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack så älsklingen!!! jag försökte lämna in min vinst i affären, men dom tog inte emot lotter :)ses imorrn!! pussisar

Maja sa...

Tack själv var super najs:)
Elin är bättre på Bingo än du. na na na na na na na

Angie sa...

MÄ :( För det beror ju på inte på tur i alla fall!!