BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/11/2008

:(

Nu har mammsen åkt hem igen. Jag tycker själv att det är bättre att lämna och åka iväg än att se någon åka ifrån mig, det känns alltid mycket jobbigare.
Hon kom ju i torsdags i alla fall, for in och mötte henne på arlanda, det här va första gången som hon flög själv nämligen, så hon tyckte det va lite obehagligt, så jag stod där vid gaten när hon kom, hon tyckte redan att jag blivit tjockare sedan för två veckor sen när jag va hemma. m magen allså, eller jag hoppas att det va det hon menade, inte för att jag direkt har varit nyttig sen jag va hos barnmorskan, men skit samma.
I alla fall så kastade jag in mamma i våran lägenhet så sprang jag iväg till ett möte på jobbet som jag självklart kom försent till :S Det drog ut på tiden, men mamma låg här på soffan, och kände sig som hemma. Vi fikade lite rulltårta när jag kom hem, sen for vi iväg till Mörby Centrum på eftermiddagen för vi kände att vi va tvungen att göra något. Där shoppade jag en väska på åhlens, och mamma köpte en jätte fin disney dress till Marcus,som han hahaha ska ha NÄSTA sommar.
I alla fulla fall så va vi in till stan i fredags också, kanon väder var det ute, så vi bara njöt av det underbara vädret, blev inte så mycket shopping, mest lite små grejor. Träffade Elin en snabbis på Clas-Ohlson, sen åkte vi till tekniska högskolan t-bane station och åt på pizzerian som finns där nere. mamma åt tydligen alltid där när dom hälsade på Ingela när hon bodde i stockholm förut, fanns en pizza som hon tyckte va så god, så där åt vi.
I Lördags när vi vaknade så gick vi in till Ulriksdals slott och åt frukost. Det va ännu bättre väder då,, Började tyvärr med en äppelstrudel och avslutade frukosten med en glass :) sen gck vi hela vägen tillbaks hem och lämnade Selma, sen stack vi in till stan och idag stor shoppade mamma,, till mig!! Roligt att få bli lite bortskämd ibland =)
Jag fick 4 stycken tunikor/klänningar och en vit kofta. YEEEEY!!
Så nu har jag faktiskt någonting att ha på mig i sommar. Jätte fin va dom, och vi hittade faktiskt alla på KappAhl, har aldrig hittat så mycket på ett och samma ställe tror jag.
sen promenerade vi till gamla stan och gick runt där och till sist så åkte vi hem, vi gick så mycket att mamma hade faktiskt träningsvärk när hon vaknade idag. Igår kvällen bjöd på hockey, tyvärr förlorade vi trots att vi slet som djur.. :/ får se om det går bättre inatt.
Imorse när vi steg upp,, så satte vi oss och solade på balkongen, tyvärr så brände jag mina ben efter bara en timma.. =) men va fasen, jag e inte så van att va i solen, tror jag solade en gång förra året. sen följde jag med mamma ut till arlanda igen och nu är hon inte här längre.. men jag åker nog hem en gång till innan förlossningen. klarar mig inte utan min familj.
*ÄLSKA*
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Marcus?? Vad har du fått det namnet ifrån? :D Maaaaaacuuuus :P

Angie sa...

hahahaha jag veeeeeet!! men han kommer att heta Marcus =) har jag itne sagt det?? Du får inte stoppa köttbullar i näsan macus hihihihi :P