BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/23/2008

Lite kuligt

Snodde lite från Ela =) enjoy


Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe?
*Känns drygt...*

Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att producera tillräckligt med gas till en atombomb?
*Nu börjar det likna något! *

Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt i kroppen att det kan spruta 914,40cm?
*Ojoj! Tänk att få SE det *

En gris orgasm varar i 30 minuter!
*I mitt nästa liv vill jag vara en gris!! *

En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan den dör?
*Ohyggligt!....Men jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen... *

Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timman?
*Prova inte detta där hemma. Men det kanske funkar på arbetet...? *

Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud?
*Asg..."Älskling, jag är hemma! Vad f...?! Splatt" *

En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? Det motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.
*30 minuter...Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig detta ?? *

Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen?
*Jag vill fortfarande vara en gris i mitt nästa liv - kvalitet framför kvantitet! *

Fjärilar smakar med fötterna?
*Intresseklubben antecknar... *

Den starkaste muskel i kroppen är tungan?
*Hmmmmmm.......

Högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta?
*Puh, sicken tur! *

Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa?
*Tur det, tänk om man olyckligtvis hamnat underst...... *

En katts urin lyser under svart ljus?
*Kan undra vem som har betalt för att ta reda på det ? *

En struts öga är större än dennes hjärna?
*Jag känner människor med samma problem... *

Sjöstjärnor har ingen hjärna?
*Sådana människor känner jag också! *

Isbjörnar är vänsterhänta?
*Om dom byter, kommer de att leva längre! *

Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull?
*Men grisen då??!! *

0 kommentarer: