BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/06/2008

Rå glad är jag!

Usch vad jag är på äckligt bra humör idag.
Ringde till försäkringskassan när jag kom hem från jobbet, höll på att svamla om havandeskapspenning, föräldrapenning, att dom räknar bidraget från lönehöjningen, ocj jaaa, rena rama djungeln är det. Allt det där.
Hur som haver, sen ringde jag till mamma efter jag hade vilat, började prata på att Viktor åker till England på torsdag och kommer hem på söndag igen, så jag skmntade och sa att hon borde komma hit istället, och tro det eller ej, hon va inte svårövertalad!! Alltså min mamma är ju ingen direkt impulsiv person. Men nu är det bokat och klart, hon kommer på torsdag och åker hem på söndag igen. Jag har faktiskt fått jätte bra kontakt med mamma sedan jag blev barn, konstigt det där, ja vi har väl inte haft dålig kontakt, men den har absolut blivit bättre.
Nee, msåte ta mig nåt att äta, Elin sitter och läskar mig genoma tt prata om sin jädra glass hon sitter och äter, och jag försöker ju vara lite nyttigare :/
Kramar A

0 kommentarer: