BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/30/2008

Hahahah



Kom över den här bilden då jag surfade runt. Känner ni igen dom?? Hanson??

mmmmbop.

Hahaha den där yngsta killen han va ju typ 7 år när dom blev kända, så jag fattar inte när han hann bli så stor, värsta chocken liksom. Läste på aftonbladet att han blivit pappa också.

Annars då? Vad har jag hittat på i veckan? Jag & Maja käkade på mongolian i helgen, lunch buffé, vi va smäll feta då vi gick därifrån. Jag & Ejlin va på vio i tisdags också, och såg på What happends in Vegas, den va riktigt bra faktiskt,, Och Ashton hade en "normal" och inte så överdriven roll som han ofta brukar ha, så både jag och Elin gick ifrån bion lite svaga i benen och drömde oss bot om han skulle fria till oss. =)

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket. jag har bokat en resa till Umeå, den 1 Juli bär det av. Idag tog pappa pension också, tänk va härligt, fatta känslan, att veta att man ALDRIG behöver gå till jobbet igen. Helt sjukt.

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av fredagen

Kramar A

0 kommentarer: