BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/20/2008

CK väskan


Måste ju bara lägga ut en bild på den omtalade väskan som jag e förälskad i =)
Tänker inte säga vad den kostade, men det va fyr siffrigt i alla fall.
USCH men som Elin sa, kanske e sista gången jag kostar på mig själv nåt, nu kommer jag ju snart att ha någon annan som kommer i första hand.
Annars så var jag ju till barnmorskan igår, det gick faktiskt bra, hon hade helt glömt bort att jag skulle lämna in en matdagbok (vilket jag inte hade gjort) så jag va alldeles nervös i onödan, jag behövde inte ens väga mig. JIIHAA. Hon var dock lite bekymrad över mitt blodtryck, så jag ska dit igen om två veckor för att kolla upp det, rädd för havandeskapsförgiftning tydligen, så jag ska va uppmärksam på att jag inte får huvudvärk och mår illa och sånt där. Men annars var alla värden och sånt bra i alla fall.. Gött
Kramar A

0 kommentarer: