BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/18/2008

Café Art

Jahaja. Då var man fattig igen.

Eller kanske inte ens igen, jag är aldrig rik, men idag har jag gjort nåt riktigt dumt. Jag och Maja ska inte vara på stan ihop helt enkelt, sist vi va det så köpte vi oss varsin ny mobil, och idag har vi inhandlat ny väska. Ck väska.. NOT CHEAP om jag säger så.


Vi kunde bara inte hålla oss, jag köpte en beige och maja en svart.





Annars Maria och Mikaela så kommer ett nytt mag kort ni som längtar så efter dom =) Viktor sa det om kortet framifrån att det bara såg ut som om jag va tjock och hade raggarsträng :)

Annars så va vi ute och fikade idag. Jag majsen och Ejlin. Vi stannade till och fikade på ett ställe som hette Café Art som ligger i gamla stan, det va riktigt mysigt faktiskt. Tack brudar för fikat =)

imorgon väntar barnmorskan,jag ha rju fortfarande ätit onyttigt, och har insett att jag kommer inte att kunna sluta med det helt enkelt, jag älskar socker, och det har jag inte börjat med sen jag blev gravid utan det har jag helt enkelt alltid gjort, jag har ändå försökt att dra ner på komsumtionen, men vi får se vad hoon säger imorgon, jag får väl sitta där och skämmas och känna mig som en fet val och som om man är ett litet barn. Skriver om hur det går imorgon.

Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååååh vilken fin bebismage! Du har ju verkligen bara mage, ser det ut som på bilderna =). Var stolt!

Angie sa...

jaa, som det ser ut på bilderna då. jag har ju redan berättat om barnmorskan ochmina kilon och allt det där där till =)

Anonym sa...

men gumman!!:D fin du är, måste ta mig till stockholm snart så man får se dig "live":). Sen verkar det ju som att ni har shoppat så det räcker o blir över av barnkläder i alla gulliga små storlekar så i vilka ska man INTE köpa;)?

Anonym sa...

men ååh så rörd jag blir, vilken fin bäbismage gumman! och den där barnmorskan kan ju ta sig nånstans, det syns ju inte att du gått upp på resten av kroppen! :) Kram Gumman