BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/16/2008

Fredag kväll

Fredag kväll!! Och den känns som vilken annan kväll som helst förutom att det e SEMI final i hockey. Sverige möter Kanada, kommer att skita ner mig. Mstchen börjar 23, nästan 4 timmar kvar.

har börjat ta ut lite semesterdagar nu, så nästa vecka så jobbar jag bara 2 dagar, tro det eller ej. Kommer ju vara gudomligt skönt. Ändå härligt att vara ledig men att ändå känna att man ska jobba, jag vill inte bara gå hemma i 3 månader och bli uttråkad.

Annars så har min marcus ett jäkla humör.

Han har redan börjat störa min sömn.

Varje kväll jag somnar så vaknar han, ligger och sparkar, och han sparkar så hårt att det ibland känns som om en fot ska komma ut ur magen på mig. Så i en och en halv timma brukar jag ligga vaken innan jag somnar. Sen vaknar jag på natten av att jag måste upp och kissa (också en graviditetsgrej) så vaknar han också, och håller mig vaken en halvtimma till... och sen brukar jag vakna två gånger till av att Viktor väcker mig av olika anledningar, sliter av mig täcker osv. så det blir en timma till man ligger vaken, helt sjukt. Det ska börjas i tid!!!

Jajajaj,,, nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men alltså, det är ju jättebra, då vet du vad som komma skall ;). skoja bara gumman!

Anonym sa...

gud va söt du är gumman. det är precis samma för syrran, hon kan inte sova om nätterna. puss