BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/04/2008

mobilen JAAA



JIHAHAHAHAHAH

JAG HAR KÖPT EN NY MOBIL!!!

Kunde bara inte hålla mig längre. Jag lämnade in den gamla telefonen på lagninng och köpte mig en ny och förlängde abonnemanget, tyvärr i 24 månader,, men va fan. It was worth it!


Den va rå tunn också, skit läcker helt enkelt!!

Annars har helgen varit lugn... i fredags va det ju thai båten som jag berättade om, i lördags va jag och Viktor på stan, idag kom Viktor och väckte mig och frågade om han fick bjuda mig på fika på Ulriksdals slott, och det kunde man ju inte tacka nej till i solen, så jag skyndade mig upp och iväg, jag åt en jätte god kräftmacka, och det e så ädra vackert där borta, och Selma va ju så välkommen att det till och med stod vattenskålar där utanför. Sen efter det så drog jag iväg till stan, såg att klockan va 14 och kom på att Majsen slutade då, så jag ringde och frågade om hon skulle hänka och det gjorde hon, så det slutade med att hon köpte samma snygga mobil som jag =) Snacka om att vi är lätt övertalade hahaha

Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den påminner lite om min mobil, fast jag har ju en röd =)

Angie sa...

Fast min e snyggare ;)

Anonym sa...

Ehum, njaeee, det vet jag inte om jag kan hålla med om :P

Maja sa...

Och jag älskar den *jippi!*
Det är min nya bebis :)