BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/14/2008

Sweeeeeeden.

JAAAAAAAAAAA
Sverige har gått vidare till semifinal!!
Fy fan vilken nervig match... satt och hade hjärtklappning och höll på att tuppa av av nervositet i varven. Stackars lille bebis i magen, som jag har hoppat och skrikit och sprungit omkring här i vardagsrummet. Stackarn va tvungen att lida igenom min och Viktors version av nationalsången också, låter nog inteee så beautiful.
Annars så har jag ju varit ledig idag, så klockan 12 vaknade jag, åt lite frukost framför våra bästa år, sen tog jag med mig Selma ut i regnet och for iväg till Elin och fikade.
Fick en jätte fin bikini och en klänning av henne, förmodligen för att jag är så snäll?? *tack sötis*
Innan jag for hem så gick vi förbi hundrastgården i Vasaparken utanför Elin och vi tänkte Selma skulle få springa och leka lite, det va en jätte söt 4 månaders pudel valp där. Selma tyckte tyvärr inte den va nå rolig utan visade mest tänderna mot den och stod och hoppade mig på benen och ville upp i famnen på mig, min stackars hund är världens mest rädda hund tror jag.
Nu vänta paradise hotel
Kramar A

0 kommentarer: