BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/21/2008

Detta har jag gjort, vad har du gjort???

Jag har...
(x) snott den här listan från nån
(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) rymt hemifrån (när jag va liten)
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) varit full
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
(x) flygit
(x) spytt i en bar
(x) sett en del av mig själv brinna
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) somnat i skolan⁄på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) rört en orm
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) varit med om en bilolycka
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
( ) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) sjungit kareoke
(x) busringt
( ) förstört en fest
(x) fått en önskan inslagen
(x) ätit hund⁄katt-mat
(x) sagt till en främling att jag älskar honom⁄henne
( ) drömt att jag gift mig med någon
(x) suttit på ett tak
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) svimmat
(x) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats
(x) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) varit otrogen
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Aldrig blitt dumpad herre mi je!!!!