BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/18/2008

Hockey VM över.

Ja, då va hockey VM över, och ingen medalj i år heller.. Fast jag måste ju säga att vi har skött oss bra. Vi har fan spelat skit bra. Och den här matchen mot finland idag, 4-0 vann dom med, men va fan, vi hade 36 skott på mål och dom 13, varav 4 gick in??? Vilken jädra tur!
Jaja , så är det. Vi får se fram emot nästa år istället.

Jag och Viktor va ute och åt med Viktors pappa idag.
Vi gick och åt på ett ställe som hette Rice.
Vi åt en buffé, och det va en blandning mellan sushi,, japanskt och thai det va faktiskt första gången jag åt sushi, dom hade mamma sushi till och med, så det va inte rå utan kokt... men jag va inte så förtjust i det faktiskt.. hade klarat mig lika väl utan, men vårrullarna var väldigt goda, med nudlarna, se vare väl mest efterrätten som va god.
Men priset var hyfsat i alla fall. Sen skyndade vi oss hem till hockeyn, men som sagt, det va inte mycket att skynda till..... men som sagt.. Jaja...!
Nu ska jag lägga mig och ligga vaken i nån timma och kolla när magen spretar och hoppar åt alla håll. Va inte melodifestivalen samma helg som vm slutade förra året?? Såg ju båge hockey och melodifestivalen hemma hos Maria efter dopet tycks jag minnas,, om jag inte minns helt fel? Aja. sak samma.
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha har du inte hört det senaste på nyheterna? använder du mobilen minst 2-3 gånger per dag under graviditeten så får man hyperaktiva barn... kanske därför han spelar allan i magen ;-)

Angie sa...

men va faan. Då borde ju varenda människa som väntar barn under de senaste 10 åren ha hyperaktiva barn,, eller ??? Är jag speciell mån tro?