BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

5/03/2008

Kort o lite strunt

Min sista dag med mormor. Julafton 2007

Juldagen med min älskade älskade systerdotter Elise. Hon är ju för vacker.


På Umeå trippen va jag ute o träffade brudarna. Här har vi Emelie


Följde med Johanna när hon shoppade solbrillor också, hon passade på första dagen det blev sol i Umeå =)

Annars så va jag ute igår på thai båten med Greta, Majsen, Ejlin och Sandra.

Jag har hört så mycket om den där båten,att man ska kunna sitta och doppa tårna i sanden och ta en drink i solstolen, men va fasen, det rymdes nog inte fler än 7 st på den där stranden, och det va ju alldeles för kallt att sitta där och dricka mina alkoholfria drink så vi höll oss inne på båten. det va faktiskt riktigt god mat, men lite för liten portion och lite för dyrt för min smak. Efterrätten däremot va num num =) sorbet i olika smaker och frukter.

Idag va jag & Viktor ute på stan, han köpte ett par jätte fina mamma byxor jeans åt mig (Han e fan riktigt snäll min älskling) Jag köpte mig ett par mjukis byxor och ett par skor. Igår då vi skulle gå på middagen så skulle jag ta på mig stövletterna och känna mig lite fin tyckte jag. men jag fick fan inte ner foten, så jag provade lite andra per skor,, nee dom va för små allihopa, så dom enda skorna jag har jaft som alltid har varit för stora satt tight på fötterna igår. Skojigt, big foot liksom. Så idag va jag och köpte mig ett par fula skor i strlk 38. Två storlekar större än vanligt. Så förhoppningsvis ska inte fötterna växa mer. Börjar inte gilla det här med att vara gravid. ser bara alla negativa saker nu, som att svullna, bli fet, finnig, fettigt hår, börjar läcka mjölk ur brösten, (not so frech) ont i ryggen, big foot, och trött konstant och kissnödig hela tiden. Bäst fan att det e väst det i slutändan ;)

Nu ska jag fortsätta se på HOCKEY VM som äntligen har börjat igen, efter en period står det 2-1 till sverige över Vitryssland.


0 kommentarer: