BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/04/2008

Bastusel

Idag är det fredag, dagarna bara flyger iväg, ska hem om mindre än en vecka.
Igår var det faktiskt riktigt fint väder, även fast det är i Umeå.
Men vi gjorde faktiskt ingenting särskilt.
Jag va ute med syrran på stan en kortis, men jag shoppade inget, men dagen innan så köpte jag mig ett par jätte fina stövletter.
Hahah har ju inte berättat att mamma har fortsatt shoppa, har ju berättat tidigare att Hon har köpt baby kläder till dö dagar, så han behöver ju typ inge mer, men nu har hon börjat handla kläder för 1 åringar hahah =)
Hon är så söööt mamma, hon måste verkligen tycka att detta är jätte roligt!
Vi va till mormor och morfars grav i förrgår också och planterade blommor, det blev jätte fint. När man står så där på kyrkogården så kan man inte förstå... förstå att det ligger nån där. Det är helt ofattbart.

Högtrycket skulle ju fortsätta idag, men det har inte märkts, det regnar ute och har sig, inge vidare. Pappa kommer och hämtar oss i eftermniddag så ska vi åka till Bastusel och spendera helgen där.. men tyvärr såg jag i tidningen att det bara skulle bli 15 grader, och det är ju inte det ultimata när man ska spendera helgen i stugan, tur dom har en tv i alla fall. Försökte övertala pappa att vi ska åka till Lycksele imorgon och gå på Dollar store, haha där kostar den dyraste saken 99:- och det är råå stort och fint, köpte mig en massa saker där förra året, bla gardiner och sånt där, finns riktiga fynd. Hoppas jag lyckas övertala honom.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Skriver väl på söndag igen.
*GRATTIS MAJA TILL SEMESTERN*
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

ha ha tack gums jag njuter av varje sekund :)