BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/30/2008

Så jäkla najs.

Denna mobil har jag fått upp ögonen för nu, jag vet att jag just har köpt en ny, men jag kan itne hålla mig, jag e mobil galen helt enkelt. Men sen förstår ni att jag drömde inatt att Viktor tog över mitt abonnemang som jag redan har öppnat och den mobilen så fick jag den här och ett annat abonnemang, jag ahr gett frslaget förut och han tackade ne för han tycker brunt e fult (min sony ericsson) och då berättade min dröm för mig inatt att jag fyller faktiskt år om 20 dagar, så detta ringde jag och sa som förslag till Viktor och det verkar bli så.
Weeeee fast jag får ju vänta på mobilen då, men va tusiken, det är det v ärt, den e as läcker ju.
Nu blire big brother sen lite spring i trappan.
Kramar A

4 kommentarer:

Anonym sa...

angela, den e jättefin coh läcker. fast en kille som jag känner hr den och måste ladda den typ varje dag.
ha det bra :)

Angie sa...

men det beror ju också på hur mycket man använder telefonen, han kanske använder de as mkt o grejsemojsar med den =)

Anonym sa...

förmodligen :P
det häftigaste e när det regnar nånstans så kommer det droppar och en vindruteskrapare(?)

Angie sa...

hahah vaa?