BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/28/2008

xbox 360


Viktor är hemma, trots en fem timmars försening med tåget så gick inga värkar igång, och tur va väl det.

Idag har jag i alla fall varit till barnmorskan, allt såg jätte bra ut, men sen sa hon nåt som jag egentligen inte ville veta alls, hon sa att han väger nog över 3500 g men under 4000, men va fasen det är ju hur stort som helst, dom ska ut från lilla mig?? ja jisses vad jag kommer att spricka, och har hon rätt så är han redan större än vad lille Felix va när han föddes. Hoppas att värkarna ska sätta igång riktigt snart nu. Nu får banne mig alla hålla tummarna för mig.

Annars så kom vi på ikväll att vi skulle köpa ett xbox 360 så jag stack iväg efter ett telefonsamtal till kista och köpte en, va ju tvungen att ringa och kolla att dom hade dom inne först. jag ångrade mig och ville lämna tillbaka den så fort jag tog kassen i händerna FY FAN va tung, och jag som inte ens ska bära tungt. Men jag tog mig hem så småningom, nu sitter Viktor och spelar, och jag ska väl få prova på mitt bil spel så småningom.

Men nu först ska jag se på general hospital, min nya serie jag har börjat följa.

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Wiiiih! Det är ju skit nära nu ju, kan lixom inte riktigt fatta det jag =). Städa köksskåpen och spring i lite trappor så kanske det sätter igång ;)