BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/17/2008

Lande

Gulliga gulliga gulliga Maria!!!
Nu när jag kom hem ikväll så låg ditt paket innanför dörren, med två små söta bodies i (som jag inte hade sen tidigare) och ett litet brev, jag fick faktiskt en tår i ögat! Tack för att du är en sån underbar vän!!! PUSS

Igår så stack jag iväg till Elin vid halv 5 tiden, hade köpt med mig lös naglar, Majsen kom också med sin lösnaglar, och sist men inte minst, Sandra med en vinflaska. Så vi satt på Elins balkong till klockan 00.00 och filade och limmade och snackade skit, och det va så underbart härligt i det underbara vädret.
Träffade Viktor på Odenplan och åkte hem, och la mig faktiskt och sov eftersom vi skulle upp tidigt idag. Klockan ringde 8.30 , steg upp och duschade och gjorde mig i ordning, sen kom Viktors bror Linus och hans tjej Maja som också e gravid och hämtade oss, så bilade vi ut till ett lant ställe utanför Norrtälje som Viktors mamma och hennes kille har hyrt. Det var hur idylliskt som helst där, vi firade Linus födelsedag i förväg (han fyller egentligen år den 27) Så vi började med att äta en riktig somrig hallon gräddtårta, med nyplockade (rensade) hallon, nybakta bullar och kaffe, sen blev det lunch,, ungstekt korv med ost och nykokt färsk potatis.
Sen tog vi en tripp in till Norrtälje och gick runt och tittade i stan det va huuuur mysigt som helst, sen va skeppet götheborg där , så det va vi och tittade på, huuuur stoort som helst, va riktigt mäktigt att se. Sen åkte vi tillbaks till stugan, åt middag, färsk potatis, me lövbiff med moarella, oliver och soltorkade tomater som fyllning MMMMM
Sen blev det rabarber paj med glass till efterrätt. och kom hem nu före 22.. så det har varit en heldag på landet.
När solen varit framme hare varit riktigt skönt, men så fort det har blivit skugga så har man nästan frusit ihjä, men bättre det än regn.
Nu blire glamour.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, roligt att dom kan komma till pass!

Tack själv för att DU är en sån underbar vän!

KRAMAR