BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/10/2008

Impulsiv

Jag älskar att vara impulsiv har jag kommit på! As kul.
Idag åkte jag från Vännäs, skulle med planet till Stockholm 18.30 kom på vid tre tiden att jag vill inte alls hem, ringde och tiggde av pappa att hanskulle köra mig till stockholm imorgon när han ändå ska iväg söderut (Jag har väl sagt att jag är bortskämd?)
Efter lite tjat vek han sig, så jag sket i flygturen och sitter fortfarande i Umeå hahaha =) Ejlin vart väl rätt så snopen när hon ringde och sa välkommen tillbaks till sthlm, men jag va ju inte ens i närheten.

I veckan så har jag vart till syssan och träffat systerbarnen min goaste sötaste gulligaste underbaraste!!! Vi hade myskväll och hyrde film, och ätit gott och bara rått om varandra.
Nej, ids inte skriva mer nu, måste packa lite grann, lång dag framför oss.
Kramar A

0 kommentarer: