BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/23/2008

Ikea tripp

Nu har jag 7 minuter på mig att skriva innan jag ska bänka mig framför tv:n och se på det här designerprogrammet på tv3.
Idag låg jag och solade på balkongen en hel timma, vilket kändes som 40 timmar. Jag har så svårt att sitta still när jag börjar tok svettas så där som jag gjrode idag, för det va riiiiiiiiiktigt varmt juh. men jag stod ut en timma i alla fall, sen va jag tvungen att duscha för hela jag va klibbig och äcklig, men vita tuttar fick jag, ett plus i kanten, skönt att veta att min timma gjorde nån nytta.
Efter 4 tiden kom Vickes brorsa Linus och hämtade oss så åkte vi ut till IKEA för att kolla en tältsäng som man kan ställe in i barnkammarn, köpte en på jysk för 999:- med medrass,, den kändes lite rejälare. GIck ut med den til bilen, och tji fick vi. Den gick inte in i bagaget, efter många om och men, och många olika försök, så gick vi in och lämnade den i retur och blev utan, kikade ju på ikea också, men dom tältsängarna som vi hittade där va så jäkla rangliga så det va obehagligt, och det är nog Viktor som lär bli förvisad dit, så vi vill ju inte att den ska braka så fort han lägger sig. Annars köpte vi bara lite mer grejer till bebban, lite skydd till sängar, barnvagnar och sånt, och en kudde till barnvagnen, + lite annat små skräp. Nu har jag två minuter till godo så nu ska jag gå och göra mig till rätta i sovrummet framför vår nya tv.

"Maja och Elin, skynda er hem nu, jag vill inte gå här ensam och höggravid, vart e mina hundvakter om jag åker int ill förlossningen?? tänk på tajmingen för tusan"
Kramar A

0 kommentarer: