BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/15/2008

MInigolf


Idag har jag varit på mödravårdscentralen, Viktor va med första gången idag sen inskrivningen för nu har han semester och inte ett jobb att sköta.
Blodtrycket va rätt stabilt nu, hon tyckte jag skulle börja packa bb väskan, snacka om att det började kännas verkligt då. Och hjärtslagen på den lille lät bra :) Jag blir alltid tår ögd när jag får höra hjärtljuden, helt fantastiskt att det slår ett litet mini hjärta inom mig,, ett till alltså. Jag har två hjärtan i mig, och en snopp, haha e nog inte sååå många som har det???
For hem och sov, va alldeles slut, och nu ikväll har jag spelar minigolf med Ejlin som ska lämna mig och åka till Gotland på fredag, men du får skynda dig hem Elin så du kan va hundvakt när jag ska in till BB. Elin vann i år igen, men nästa år ska jag ha revansch!!! Och då ska jag tjyv träna först :)
Imorgon blire att göra naglar och snacka skit med Ejlin och Majsen.
Kramar A

0 kommentarer: