BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/21/2008

Helgen

Oj då hade visst hela helgen sprungit förbi i racer fart.


Jag har fortfarande inte fått träffa lilla Felix, dom har inte kommit hem från sjukhuset än heller så han har fått en släng av gulsot.


Viktor och jag va i alla fall och fikade på Ulriksdals slott i fredags, vi tog Maja och Linus bil nu när dom va på BB, så iktor skulle få prova på att köra bara, det va ju typ 1½ år sedan. Det gick bra, tur vi tog en väg som det e typ rak sträcka dit och så går det inte snabbare än 20 km /h :)


På lördagen bestämmdes det att jag skulle träffa Majsen och gå och fika för att sedan traska vidare till biografen och se på the happening så det gjorde vi.


The Happening va faktiskt riktigt bra, obehaglig. en gång blev jag s jävla rädd att jag va rädd att vattnet skulle gå :) Sen satt jag med koftan framför ögonen resten av filmen i förebyggande syfte =)


Söndag, va hände då? ja just det, vi träffade Mona och Bengt (Viktors mamma och hennes kille) Så for vi till Ulriksdals slott igen och åt lunch,v a riktigt mysigt för det va så trevligt väder.


Måste ju visa bilden på hur mina fötter såg ut efter bion, herre jisses, vågar knappt stå upprätt nu.



och det där som har stramat runt foten är alltså från en liten nylonstrumpa, och det brukar ju inte sitta så hårt,, Jaa,

Nu ska jag se på Big brother 10. Det är en 75 åring med =) han e så söööt

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vart kan du se big brother 10??? vill också=)