BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/06/2008

Söndag

Hemma igen.
Jäkla skit as väder.
I fredags åkte vi ju till bastusel, kom ju inte ditt förrän 19 på kvällen, fick faktiskt sitta i solen en liten stund innan den försvann och luften invaderades av mygg och knott.
Blev en tidig kväll då alla va as trötta,, sen kom lördagen, övertalade så klart pappsen att köra till Lycksele (jag e väldigt bortskämd)
Köpte en neccesär (hur stavas det?)
Köpte barn gardiner och en jätte fin gardinstång till barnrummet med elefanter som ändknoppar tihi,, as gulligt.,

Och så panelgardiner till vardagsrummet också as snygga, 4 längder och två till att ha baki, så sammanlagt köpte jag alltså 4 pkt panelisar med barngardinerna och två örngott.
allt gick på 330:- 50:- / pkt för panelgardinerna det e ju sjuuuuuukt billigt.
Gardinstången gick på 50:- också med ändknoppar och fästen och alltihopa, sjuuuuuuuukt billigt, senköpte jag panelvagnar och sånt också i o f s. Så nu måste jag lura pappa till sthlm så han kan lämna gardinstången för det kan jag ju inte gärna dra med på flygplanet.
På kvällen kom två syrrorna och killen till en utav dom till stugan, då grillade vi på kvällen och tog det allmänt lugnt, det va 8 grader ute klockan 23 igår , snacka om att man är i Norrland.
Idag hare vart 13 grader hela dagen så man har hållt sig inomhus i stugan. och försökt fördriva tid genom att äta pringles, glass, chocklad, riskakor med mera, med mera =) Fick min favvo mat till middag, löfbiff, pommes, vitlökssmör, och kantarellstuvning MUMMA
Och imorgon ska jag ut o shoppa med mamsen, ska bli riktigt skojsigt.
NU ska jag gå ut med Selma och gå lägga mig snart.
Kramar A

0 kommentarer: