BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/12/2008

Home again

Jaha tillbaka i verkligheten.
Nu är jag i stockholm, efter en lång biltur igår.
Vi steg upp halv 7 och vi va väl iväg vid halv 9. Landade utanför lägenheten vid halv 8 på kvällen, hur svullen som helst runt fötterna, men vad gör man inte för en dag extra i kalla norrland?
Vi stannade till i Sundsvall och gick in på rusta, köpte mig en jätte mysig bru rya matta som jag har i vardagsrummet nu, sen gick vi in på elgiganten och köpte mig en 19 tums lcd tv till sovrummet, vet ni hur mysigt det va att ligga i sängen och se på tv igår kväll?? Underbart!
Efter jag kom hem igår, stod jag och strykte alla mina nyinköpta gardiner, satte upp alla, vart köpter man såna här grejer som man bara ska stryka på för att gardinerna ska bli kortare?? Så man slipper sy?? har hört talas om dom, men vet inte vart man köper dom. Nån som vet????
Blev jätte fint i Marcus rum i alla fall,, men en ny disneymatta och fina barn gardiner.
Nu blir det tomb raider 2 och lite lätt glass.
Kramar A

3 kommentarer:

Maja sa...

Kom hit med dom så syr jag upp dom till dig :)

Angie sa...

Ohh kan du sy? men det e aldleles för många, det e 6 längder.

Anonym sa...

Man kan köpa sånna på vanliga syaffärer. =) Du måste lägga upp kort på lille Marcus rum!