BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/17/2008

17 Augusti

Imorgon är beräknat förlossningsdatum... och jag känner absolut ingenting.
Så jag har börjat räkna med att gå över tiden tills jag blir igång satt helt enkelt. Det är ingen idé att tro någonting annat. Så i början på September nån gång ska jag väl få barn.
På tisdag fyller jag år, så det blir väl att försöka mig på att baka en tårt jävel imorgon så Elin slutar att tjata :P
Annars så ifall jag inte får värkar inatt vill säga så ska jag fika med Majsen imorgon efter jobbet, för hon skulle visst va barnledig till lite senare på kvällen i alla fall..
Ikväll har jag och Viktor haft våran egen lilla kräftskiva, vi lyfte in matbordet i vardagsrummet framför tv:n så jag skulle sitta bekvämt sen åt vi kräftor med våra hattar på oss. Det va riktigt gott, jag älskar benne mig kräftor, vi va egentligen bjuden ut på skärgården i lördags på kräftskiva, men det kändes lite farligt utifall värkarna skulle ha satt igång när man va där ute. Simma till land liksom :)
Och sen har jag ju två kompisar som har förlovat sig också, hur kan jag glömma????


Grattis Elli och José
Grattis Elin och David
Värst va alla förlovar sig, men kul är det!!! Nu får ni skaffa barn här näst :P
Nu ska jag göra mig redo för sängen, va uppe till halv 4 inatt,, vet inte varför, brist på annat att göra kannske, men nu får det vara nog. Jag ska inte vända på dygnet redan.
Kramar A

0 kommentarer: