BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/02/2008

2 Augusti


Idag är det den 2:a Augusti och fortfarande har ingenting hänt!!!
I förrgår natt va jag uppe och kissade en gång i timman hela natten och det kommer ca 1 cl varje gång, börjar på bli riktigt less på detta, man tycker juatt man borde få chansen att sova ut för sista gångerna innan man får barn ju.
Så nu inatt så vägrade jag gå upp när jag vaknade, så jag klarade mig på att kissa 3 ggr under en natt, men likt förbannat vaknade jag en gång i timman.
Satt imorse och t'nkte att jag håller på att ruttna bort, måste göra nåt, så jag drog in till stan, köpte sims2 spelet på pc åt mig, och köpte assassins creed åt Vktor i present bara för att han är så go. Han blev måtttligt förvånad, men han har spelat hela dagen så han tyckte faktiskt att det va bra. Annars så har jag tvättat idag, hade smutskläder till dö dagar. Va inne en snabbis på 3 också när jag va på stan bara för att se på mobilen om den va lika fin i verkligheten, och det var det verkligen så nu vill jag ännu mera.
Igår så började vi packa förlossningsväskan, så nu har jag det mesta nerpackat utan digitalkameran och mobilen och sånt så nu är jag faktiskt redo. Va förbi affären ikväll också och köpte en massa saker som vi ska ha med oss och stoppa i munnen under förlossningen så nu är jag verkligen redo gånger *2.
Jag tänkte på det,, att går jag över tiden så pass mycket att dom måste sätta igång mig, så har jag som allra max 31 dagar kvar av denna graviditet. Känns ju som en evighet, men skönt att veta att man har ett max datum.
kramar A

0 kommentarer: