BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/16/2008

dagarna går

Vart ska man börja? det är den 16 Augusti idag.

Grattis Maria på 29-års dagen
I Onsdags kom Elin hit på dagen, jag hade råkat åka hem med hennes plånbok, fast det va faktiskt hennes fel för hon hade lagt den i min väska =) Så vi fikade lite bullar, sen va hon så super gullig, så hon borstade, klippte och badade Selma för att va snäll med mig som tycker det är as jobbigt, och som hon sa: När ska jag orka göra det och ha tid med det nästa gång? Tack snälla söta Ejlin!!!
På kvällen vid 21 tiden så kom barnen mina systerbarn Elise och Edina hit med deras pappa, han skulle till Malmö över dagen på torsdag så jag skulle va barnvakt, så dom sov över i övernattningsrummet.
Så på torsdagen tog jag mig kraft och tog med dom och Elin till Naturhistoriska museet och sen va vi på cosmonova det va riktigt trevligt.
När vi lämnade av älsklingarna på t-centralen sen så for vi hem till Ejlin, och mötte upp Majsen, köpte lövbiff, pommes och bea sås och gurka och bärpaj och lagade mat, hade en riktigt trevlig kväll tillsammans brudarna.
fredag? ingenting hände alls
Idag har vi haft besök av Viktors mamma Mona och hennes kille Bengt.
inge barn, inget alls. BLÄ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, va gooo du är =)

Due, testa o ta en riktigt varm dusch, duscha massa på magen, det gjorde jag kom jag på och på natten gick vattnet =). Kanske inte var därför men jag fick för mig att det var det som satte igång det hela... Kram!

Anonym sa...

det var så lite så min söta ängel. nu ser hon ut som en stadshund med korvsvans haha. vi ses på tisdag!! pusspuss

Angie sa...

Äsch jag ska bara gå här, sluta tänka på allt vad förlossnignar heter,, då kanske det kommer igång.