BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/07/2008

Bio

Idag är det torsdag.
Vaknade av att Elin ringde och väckte mig, sen satt ja och såg på alla serier på datorn, tills klockan blev rätt mkt så det va dags att ta en dusch, torka håret, sminka sig, och dra iväg in till stan och träffa Majsen.
Vi började med att gå och käka på MC Donalds som inte är så ovanligt för att vara oss,, Maja hadeint ehunnit äta nån middag utan kom direkt från jobbet, men jag ahde inte heller ätit nåt så det va gött. Sen gick vi en sväng till åhlens och tittade på en väska jag har sett förut, men jag fick beslutsångest och kunde inte bestämma mig.
Promenerade vidare till biografen där vi skulle se på Arkiv X - I want to belive
Köpte ed oss godia, chips, stora cola och stoooor pop corn, shit vi skämmdes när vi bar in grejorna på bion, vi måste ju ha sett ut som världens matvrak.
Jag tyckte att filmen va okej. Den va inte läskig som jag tyckte att den verkade efter att ha sett trailern, men det va helt ok, kanske lite av en tv-film mer en än bio? Scully måste ha opererat sig i alla fall för hon va betydligt mycket snyggare nu än vad hon va förr i serien.
Sen efter bion tog vi en fika på gamla stan, eller jag tog en vatten och maja en kaffe, det va ungefär det vi orkade..
Mätt som en plätt.
Usch
kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

ja fy faaaan va pinsamt det var ska aldrig mer köpa ett bauta meal
ha ha