BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/20/2008

Angie 26 år.

I Måndags skulle jag ut och fika med Ejlin och Majsen när dom slutade att jobba halv 5,, jag gjorde mig i ordning och allt, me klockan 4 så la jag mig i soffan och kände bara att fy fan jag orkar inte,, och det är inte vanligt, så jag ringde återbud och somnade på soffan istället.
Igår blev jag vuxen på allvar, fyllde 26 år, hade tänkt mig ut på dagen innan elin skulle komma och göra ett ärende på stan, me jag ides inte då heller.. la mig och vilade framför OS istället, men det kanske e nog så bra, att vila upp sig?? sover ju så fruktansvärt dåligt på nätterna.
I alla fulla fall så gick jag in till bergshamra Centrum för att möta upp elin för jag skulle in på apoteket och köpa nässpray , men tro min förvåning.
Där kommer Elin och Maja, men sverigeflaggor och blommor och papper där det står GRATTIS ANGELA och började sjunga där på torget, jag fick hjärtklappning, och trodde att vattnet skulle gå på direkten, jag ville bara springa därifrån, jag va skakis hur länge som helst efteråt.
Men det va ju riktigt trvligt, Maja hade till och med kompat ut tidigare för att komma och gratulera mig, tack gumman,
orkar inte skriva mer nu, ska spela lite tv-spel, fyller på med mer sen.
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha va rolig du är =) "trodde att vattnet skulle gå på direkten" :D

Maja sa...

Tack själv det var jättemysigt :)
Kanske blir en vana att kompa ut lite oftare....kjam