BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/12/2008

Ny mobil!!!!

Oj nu hade jag visst inte skrivit på ett tag, jag som hade varit så duktig.
Och neej, jag har inte fått nåt barn än, fast jag längtar och längtar och längtar, håller på att driva mig själv till vansinne, Börjar bli riktigt nervös ju mer tiden går.
Igår så ringde jag runt till tre butikerna, och i Kista fick jag till svar att dom hade två mobiler på lagret varav en va undanlagd, så jag nästan skrek till han om han kunde lägga undan den andra också, och det kunde han, så jag stack iväg som blixtens fart så nu har jag min nya htc mobil, det va as avancerad, men nu börjar jag lära mig :) Men jag tycker ju att det är så roligt att sitta och pilla på nya saker så.
Så det gjorde jag heeeela dagen igår, kunde knappt somna för jag ville sitta och spela harpan på mobilen :) hahah
Idag klockan 9 hade jag tid hos barnmorskan. Allt såg fortfarande bra ut, huvudet är fixerat (dvs ej ruckbart) så det ligger precis där det ska., symfus måttet är 37 (stooor bebis)
Nu sitter jag i telefonkö till försäkringskassan, kom på att man bara får havandeskapspenning till 11 dagar före beräknad förlossning och nu är det ju faktiskt bara 6, så jag tänkte att jag kanske va tvungen att anmäla detta, jag fattar ingenting av detta, försäkringskassan är rena rama djungeln, det kommer säkert att vara något problem ändå, vi får väl höra vad dom säger, så pricken över i: et är att man får sitta i telefonkö i 30 minuter innan man kommer fram. tydligen så skaffar man barn medan försäkringskassan håller på att bygga om dina telefonlinjer osv osv osv.. snacka om olämpligt, jag hatar telefonköer, och värre blir det ju när man har ett barn att ta hand om om man ska sitta i köer i flera timmar, hoppas jag inte behöver ha så mycket kontakt med dom, men det var väl att ta i.
Imorgon kommer mina systrars barn och hennes ex hit, dom ska övernatta i vårt övernattningsrum, sen åker Lars som han heter iväg till Malmö över dagen på torsdagen så jag ska va med flickorna, sa ju att jag inte kunde garantera att jag va hemma, men va tusan, dom klarar sig själv, mina älskade flickor ifall det skulle vara så. Nu är det bara 10 före mig i kön, dags att koncentrera sig.
Kramar A

0 kommentarer: