BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/22/2008

mhm...???

Nu sitter jag här framför datorn,, klockan är 03.53 för att vara exakt och jag har varit vaken en timma med värk i magen.
Det hugger till ibland och gör ännu ondare, börjar profylaxandas, det går över, fortsätter känna en värk som en mensvärk som inte heller är skön, men det går inte över? Är detta förvärkar? jag har inte en aning, jag har aldrig varit med om detta förut?? går i alla fall upp på toa, tror mer av slemproppen börjar lossna, har nu ändrat kulör igen, till en mer rosa aktig flytning än brunaktig som den va i förrgår.
Jaa, jag får väl sitta här ett tag till och får se vad som händer, jag gillar inte att vara i situationer jag aldrig varit i förut, jag har inte en aning om hur det ska kännas, e detta bara sammandragningar? förvärkar?? kanske itne alls har satt igång på riktigt.
Fy

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bebisen vill uuuuut! =)Det här är ju mer spännande än när jag själv skulle ha barn ju! =)
Puss o kram

Maja sa...

Grattis gumman nu e det dags :)Puss och kram

Anonym sa...

Jag skickad sms till dig igår och undarde om det va pågång än, nu läste jag detta inlägget och förstog att du antagligen e på bb nu:D du måste höra av dig när du är hemma igen!!! berätta om allt! ring gärna lr sms:a!! annars hörs vi alltid på msn:)lycka till gumman, det kommer gå jättebra! puss o kram!

Anonym sa...

har du inte? men har du bytt nummer? hmm...konstigt. Åh har lillen kommit?? hur gick det?? du måste berätta om allt:D:D GRATTIS!!