BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/08/2008

Humörsvängningar

Alltså, vilka jävulska humör svängningar jag har, jag gillar det INTE. Måste ju bero på att jag är så medveten om dom och tycker själv att jag är helt dum i huvudet.
Ikväll är jah deprimerad igen, kanske beror det på att jag går här hemma ensam hela dagarna och har sjukt tråkigt, och bara väntar på att något ska hända.
På nätterna kan jag inte sova, vaknar en gång timman av att jag måste vända på mig, eller snarare lyfta mig runt, får sura uppstötnignar vid varje vändning och det känns som om jag spyr lite i munnen, fräscht, slutar med att jag går upp och kissar, dricker lite yoghurt och lägger mig igen, och får lite sura uppstötningar igen, nu med smak av jordgubb, lite bättre i alla fall.
Saken är den att det blir inte mycket bättre av att Viktor, vissa nätter, är helt störd!
Som inatt ex, så har han legat och slått mig, armbågat mig i ryggen, i huvudet, knäat mig, vart på väg att knäa mig fera gånger i magen, detta gör han ju såklart inte medvetet, men jag blir ju tok förbannad och kastar runt hans armar och ben och svär och skriker och har mig, men man ska inte tro att han vaknar, ICKE!
Imorse va jag så less så jag höll på att dö, för jag knappt fått sova nåt, och med den ständiga spy smaken i munnen så gick jag upp klockan halv 6, satte mig och glodde på tv.
Tänk er Viktors min, när han väl vaknade av väckarn och skulle på jobbet och stiger upp och frågar vad jag gör? Angela som brukar sova till minst 1 på dagarna, va gör hon uppe halv 7?
-Jag sitter och ser på rapport ser du väl, ryter jag!!
Hah, helt sjukt, det tog ett bra tag innan jag kunde somna om, men då sov jag i alla fall som folk i 2-3 timmar i alla fall.
Nu ska jag fortsätta va deprimerad ett tag till, tills mina humörsvängnignar gör mig till världens lyckligaste igen.
Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen då.... Tänk på att det inte är långt kvar alls nu! Vet att det är svårt men nu är du faktiskt nästan i mål! =) Puss o kram

Angie sa...

Mål? finns det ett mååål? låter helt otroligt ofattbart!

Anonym sa...

Det finns faktiskt det, även om det låter helt otroligt =)