BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/04/2008

Söndag och måndag

Då har två dagar till sprungit förbi i blixtens fart.
Igår gjorde vi typ ingenting, jo förresten, vi åkte ju in till stan jag och viktor för att han skulle ta över mitt abonnemang och jag skulle köpa den nya mobilen. Tydligen tar det 2-3 veckor innan överföringen går över, dessutom hade han tre månaders uppsägningstid på sitt nuvarande abonnemang vilket jag tycker e fräckt, för han har ju ingen bindningstid på den, då borde det ju va kortare än så.. pricken över i: et va att mobilen fanns inte, den hade gått åt som smör i solsken och dom hade slut på hela central lagret, men han skulle ringa då dom hade fått in dom igen, tyvärr kommer jag att behöva byta nummer, för det va för krångligt och det skulle bli as dyrt ifall Viktor ville ha kvar sitt gamla, så han kommer att ta över mitt gamla nummer, men än så länge har jag kvar det, tills jag skriver nåt annat här och att ni får ett sms där mitt nya nummer står, så var inte främlingar, ni kan fortfarande ringa mig.

Idag har jag stor städat, tänkte att jag skulle få lite ordning här och försöka att hålla det fint tills efter förlossningen så man inte behöver ha ångest för hur jävligt det ser ut här. Se måste jag ju erkänna att jag tänkte att det kanske skulle fart på förlossningen också att städa, men tji fick jag. Däremot kändes det som jag gick in i en vägg och blev tok illamående och kallsvettig, så jag va tvungen att vila en timma, men det gick över sen, Viktors mamma ringde i samma veva och jag sa att jag mådde illa, så hon erbjöd sig att komma hit och sitta med mig ifall jag ville ha sällskap. Så söt. Men jag sa att jag skule vila först och kolla hur jag mådde sen, och jag mådde ju bättre då.
Hoppas det gick bra på första dagen på jobbet idag Majsen.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Det va trööögt.....