BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/01/2008

Dålig på att uppdatera..

Ja ännu en vecka har hunnit springa förbi, och vad har hänt i veckan då??
I tisdags åkte jag ut och träffade Marcus farmor och va med min lille grabb Felix så farmor hann va med Marcus, det va faktiskt riktigt trevligt,, i torsdags så kom Majsen hit efter jobbet, vi delade på en flaska vin och satt och snackade ikapp. SÅÅÅÅ mysigt, jag har verkligen saknar dej gumman. Har träffat henne 1 gång på 2 månader, heelt sjukt, tidigare hade vi fika dejter varje helg och träffades var dag på jobbet. Igår så kom David och Malin ut och hälsade på, Viktor bjöd på amerikanska pannkakor, riktigt gött faktiskt, och så drack vi väl nåt glas vin och sen såg dom på film, men jag har ingen ro att se på filmer längre, men det verkade inte som om jag missade nåt. Idag så mötte jag upp Majsen igen på en fika på stan, Viktor, hans bror och hans pappa skulle ut och promenera med barnen (Felix och Marcus) så jag fick lite fri tid, vi gick och åt lunch tillsammans och tog en öl, sen på kvällen nu så har Viktor dragit iväg och spelat spel med några kompisar, och Majsen och Ejlin kom hit, vi gjorde tacos och drack lite vin, herre guu jag låter ju som värsta alkisen men jag dricker små mängder och det får man faktiskt göra!!
På tisdag kommer syrran, saknar henne nåt så otroligt så det ska bli kul, synd hon har med sig killen bara, har vääääldigt svårt för honom tyvärr, vilket är otroligt jobbigt nu när dom har köpt hus tillsammans och ska flytta ihop!
Blää nee nu ska jag hoppa i säng med min son och mysa!!
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Kram gums det var väldans mysigt och det måste vi börja göra oftare igen :) skämmes ta mig fan på oss ;)