BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/02/2008

Söndag kväll

Nu har grabben somnat, om det är för natten har jag inte en aning om.
Men inatt gött folk sov han heeeela natten utan att vakna, han sov 9 timmar i sträck utan att vakna för att äta, jag blev mäkta imponerad!! va så lycklig att jag hoppade upp av glädje fast han ville upp klockan 8.
Viktor va och spelade spel igår md några kompisar, han kom hem 4 inatt och levde om, otroligt att han inte vaknade då.
Idag har jag & Vic varit och fikat på café sjöstugan, det va faktiskt trevligt, vi har inte gjort någonting alls tillsammans på två månader, sen Marcus kom till världen helt enkelt.
På tisdag kommer syrran, hon har inte ringt än, ska låtsas som om jag har glömt bort det och gjort andra planer, jag är elak =)
Nu ska jag spela lite barnspel.
Kramar A

0 kommentarer: