BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/18/2008

Lite att göra.

Kände att jag va tvungen att gå tillbaka till mina ursprungsfärger i bloggen. Nu är det trots allt, höst kallt och grått så vad passar bättre än brunt??
Rosa och grannt med blommor får det vara till sommaren!
Nu har klockan hunnit bli halv 2, så det är väl dags att dra sig till kojs.
Eller ska man vara uppe till 2? bara för skojs skull, för att jag aldrig får sitta och göra vad jag vill oavbrutet så här länge annars? Men i o f s så har jag as tråkigt, har ju inget att göra hahaha, tragiska jag! Jag har verkligen inget liv längre, allt kretsar runt mitt älskade barn, och bra är väl det tror jag.
Förresten, medan jag satt här och grubblade förut så insåg jag, vet ni hur man förlänger livstiden dubbelt så länge? Rätt enkel lösning egentligen, vi förkortar månaderna! vi har bara 6 månader i kalendern, och vips så är jag redan 52! Och en jävulst snygg 52 åring, vad sägs? bra idé? eller borde jag gå och lägga mig och sluta grubbla...?
haha
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah That´s deep Angela!! Ja då ska man ju inte klaga. 48år and still gorgeus.

Ditt liv måste ju vara fantastiskt. En sötnos till bebis och en läcker man ;)

Vi åker en vecka bara, eftersom Johan inte får vara borta längre. Gäller o ta vara på den lilla tiden.

Kram