BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/15/2008

urfattig!!

Nu ska vi se om Angela kan skramla ihop en hundralapp eller två, har varit tvungen att slänga ut lite av mitt liv på tradera då e jag så sjuuuuuukligt pank!!!!
Annars har det inte alls hänt mycket i veckan, men imorgon så har vi barnvakt och jag och Vic ska ut på middag igen, sen efter middagen blire hem till farbror Linus och va barnvakt tills hans barn medan dom är ute på middag. Men det ska bara bli kul. Undrar om dom vet om att dom msåte vara hundvakt också...?
Annars så har Marcus börjat få ett otroligt humör,, han bestämmer redan nu, och han som är så liten , hur ska detta gå när han växer upp??? Humör som mamma sin :)
Får han inte som han vill och det på direkt så blir det ett jävla liv! haha
men så goooooo... icke att förglömma.
har haft en liten fotografering med honom idag, men vad det är blir en överraskning, det märks så småningom.
Ska väl gå och lägga mig med honom nu tror jag, har haft rätt mycket egen tid idag faktiskt då Vic har sprungit runt här med lillen, så jag känner mig nöjd och glader.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha sötnos. Jag ska läsa din blogg varje dag nu!! ;)