BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/18/2008

Ejlin date!

Nu har Ejlin åkt hem, vi såg lite på gossip girl, precis som vi gjorde förra tisagen, vi kanske borde börja med tisdags dejter??
Marcus var som vanligt rååå skrikig när hon är, det är så tråkigt att han aldrig vill visa upp mig från sin fina sida, när hon är här. Så fort hon gick utanför dörren, blev han as lugn,och vi hann bada och grejse mojsa innan han somnae i Vics famn. Får dock se hur länge det varar, har svårt att tänka mig att det var för natten, men man kan ju hoppas.
har vart så jäkla trött idag, jag stängde ju ner datorn klockan 2 inatt, men tror ni att jag kunde somna då? Icke sa nicke! Halv 4 va klockan sista gången jag kikade på den.
Men tro´t eller ej, ja börjar piggna till nu.. jag är ju natt människa, och man börjar på något konstigt sätt komma tillbaka till det nu, just när Marcus hade kommit till världen så gick jag ju och la mig klockan 21 på kvällarna, men det var väl för att ta igen dom 3 dygnen man var vaken i sträck då han föddes.
Nu ska jag kika in på tradera en sväng.
Kramar A

0 kommentarer: