BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/18/2008

Korten

Åhh idag fick jag korten som vi tog på IKEA, kom inte ihåg om jag skrev om det?
Jo det gjorde jag nog,, Var ju en fotograf där i alla fall som tog kort på Marcus, 150:- för 10-15 små kontaktbilder, vi tog hälften med julmössa och dingeliding och resten bara på ett lammskinn, och hahaha, jag fick faktiskt 25 kontaktbilder, snacka om att få mer än vad man betalade för, man jag kommer nog tyvärr att bli ännu fattigare på köpet, för att det va så många otroligt fina foton, En förstoring kommer att bli när han ligger på ullskinnet, och en julbild blir det, men julbilden gör vi bara i ett vanligt kort storlek som man kan rama in och ha som julprydnad, man vill ju inte ha en stoor tavla när han har tomte mössa på sig. Han ser ju ut som en liten sumobrottare på de flesta korten eftersom han bara har blöja på sig, men otroligt söt. Eller är det bara jag som är en stolt mamma, och alltid tycker att man har det vackraste barnet?
Annars har det totalt nada!
Men imorgon skulle gulleplutt komma!!! Elin,, *puss* Du är så gullig!
Typ det enda jag ser fram emot, hennes vecko besök, så man hinner snacka av sig lite granna.
Nu ska Angela spela lite spel tror jag, förstår inte hur jag ska kunna få plutten att somna tidigare på kvällarna, får jusitta uppe på nättera om jag vill ha lite tid för mig själv, nog för att jag alltid varit natt människa, men va tusan... Jag måste ju upp desto tidigare, i o f s rätt bortskämd ändå, får sova typ till 11 i alla fall, så man ska väl inte klaga, tänk när han börjar vakna klockan 05. HUVVA.
På återseende
Kramar A

0 kommentarer: