BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/16/2008

MUMMA KARDEMUMMA

Jaha då var man hemma och självklart så glömde jag kameran så det blev inga foton alls!!!
Vid fem tiden så dog vi iväg in till stan till Odenplan för att lämna hund och bebis hos Vics bror, och jag hade faktiskt ångest när jag gick därifrån och det va inte pga Marcus utan pga Selma, Hon tjöööööt. Aja hon lugnade väl ner sig efter nån halvtimma men vi hann erbjuda oss att ta med oss matenhem till dom och äta där ifall det blev för jobbigt, det är ju lite drygt med dom där gamla husen i sthlm, de är ju så fruktansvärt lyhörda.
Vi hörde tre trappor ner när vi va på väg därifrån hur hon skällde, det ekade i hela trapphuset.
I alla fulla fall så följde David och Malin med ut och åt, vi åt på Bangkok köket, det va faktiskt riktigt mysigt, vi blev placerade nere i källaren, och jag åt en super god mat, skivad oxfilé i ostronsås. MUMMA KARDEMUMMA!!!
Efteråt när vi sprang in på hemköp så hörde jag David och Malin stå och diskutera lite, hon va suugen på att ta en till öl och han va sugen på att åka hem och äta godis =) Så då kom vi på den underbara ideén att David kunde ju va barnvakt med Viktor istället för mig så fick dom äta sitt godis och jag och malin kunde ta oss en till öl, så vi gjorde faktiskt så!!
jag och Malin gick vidare till ett biljardställe och hann ta oss två öl innan Viktor ringde och var alldeles förtvivlad!! hahaha
Och det bästa på hela kvällen va när en liten kille på ca 20 bast stötte på mig, full som en alika och från skellefteå va han, men det va faktiskt himla skojigt att få lite bekräftelse, man känner sig ju inte så där vidare läcker efter man skaffat barn, och jag känner mig ur gammal, men det är väl just för att man är mamma, det hörs ju bara hur gammalt det låter, och sen så har man ju tyvärr börjat se nån rynka här och var, så det va skönt att veta att man fortfarande "got it going"
MILF som det så fint kallas hehehe
Neee nu väntar sängen, usch va trött jag e...
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

MILF! såklart!!

Kul att ni kan gå ut och ha kul. Tänkte, eftersom ni har barn. Hoppas jag kan ha det så...

20åring från skellefteå :)