BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/15/2008

Saknad...

Jaha,, måste väl börja uppdatera här mer då om snälla söta Clara ska börja följa den varje dag.
Sitter egentligen bara här för att vänta in Viktor som är på gymmet, för att göra oss i ordning för våran middag och barnvakts kväll.
Pratade med Elin från karlstad igår, och ja jisses vilken tillbaka längtan jag får till Karlstad när jag pratar med folk därifrån och gulliga Maria också,, sötnosen, saknar ju er så mycket!!!
Hoppas att det blir av att du kan komma förbi och träffa plutten, roligt att få träffa Alma också som jag har träffat 1 gång sen hon föddes, det är fan skamligt!
Vi msåte helt enkelt ta och börja träffas mer!!!
Två gånger har vi träffats sen jag flyttade, det är ju helt sjukt också, har jag bott i stockholm i två år?? 1 gång per år är ju ingenting att skryta med! Det måste vi göra nåt åt!
Hur somhaver blev detta bara svammel, msåte gå och ta på mig nå kläder, sitter här med trosor och en skjorta, vilken blandning.
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

skjorta och trosa, pretty hot Angel! Och ja du stockholm i två år. Du tänker aldrig komma tillbaka till umeå du??

Anonym sa...

Jaaa, flytta tillbaka till Karlstad nu! Med engång... =)