BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/29/2008

90210

Idag är det en ny dag men nya bekymmer, bestämde mig för att åka in till stan för att träffa Elin och Greta, Han komma en tunnelbane station så vaknade lillen, men tro´t eller ej han låg vaken ända till stan i vagnen TYST hans om HATAR att åka i barnvagnen, när vi kom in på zara så var det bara att dra fram bärselen, så blev han tyster och glader.
Hon på BVC sa att vi ska hålla oss ifrån stora folkmassor nu när det är RS tider, i alla fall på helgen när det är smockfullt ute så jag tänkte att en fredag var ju bra, men tjooo jag blev illa till mods och gå där med han i bärselen, men huvudet utåt och alla gick och snorade och hostade, så jag tittade in på the body shop sen va jag på väg hem igen.
Me jag kom ju i alla fall ut.
Igår natt började jag att se åp 90210, riktigt skön serie faktiskt, lättsam på nå vis, lite som gossip girl fast inte lika mkt intriger.
Nu ska jag se på tredje avsnittet, ha de gött alla.
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

men gud va söööt angela=) MERA videoblogginlägg:D såå kul att se!